Termeni şi condiţii de utilizare

  Dispoziții introductive

  1. Prezentul Termeni și condiții de utilizare (denumit în continuare: „TCU”) conține termenii și condițiile de utilizare a serviciilor societății informaționale accesibile pe site-urile web („RegimHotelier.ro.ro”, „Regim-Hotelier.ro”, etc. denumite în continuare: „Site”, „Sistem”) operate de societatea Marketing Guru SRL, Jud. Iasi, România, Cod unic de identificare (CUI): 32364859; Număr de înregistrare Reg. Comerțului: J22/1771/2013, e-mail: cazare@regimhotelier.ro, denumită în continuare: „RegimHotelier.ro”). RegimHotelier.ro este în primul rând un Site de intermediere rezervări online, pe care se regăsesc atât oferte care se pot rezerva și achita direct Partenerilor săi (încheind contract cu aceștia) care furnizează servicii de cazare și servicii conexe, cât și oferte de servicii turistice care se pot rezerva și achita prin plată mediată de agenția RegimHotelier.ro. Prezentul TCU reglementează relația contractuală dintre Utilizatori și Site-ul RegimHotelier.ro.
  2. Toate persoanele fizice sau juridice, care utilizează orice element din Serviciile Site-ului RegimHotelier.ro (pagina web, Servicii Clienți prin e-mail sau telefon), vor fi numite „Utilizatori”. Prin folosirea site-ului RegimHotelier.ro, Utilizatorul acceptă în mod implicit prezentul TCU, prin care se naște un Contract între el și RegimHotelier.ro pentru utilizarea Serviciilor Site-ului, inclusiv în cazul în care Utilizatorul folosește funcțiuni prin care nu finalizează o rezervare. Serviciile Partenerilor pot fi rezervate exclusiv după acceptarea prezentului TCU. Contractul dintre Utilizator și RegimHotelier.ro este reglementat de legea română[ – indiferent de limba selectată de Utilizator pentru site. Acest Contract constituie baza furnizării oricăror Servicii de către RegimHotelier.ro Utilizatorilor, însă nu se înregistrează și nu se trimite Utilizatorului. Actualul TCU poate fi accesat oricând  pe site în mod gratuit. Serviciile oferite de RegimHotelier.ro sunt gratuite Utilizatorului. Utilizatorul va plăti doar pentru serviciile oferite de Partener și direct Partenerului, cu excepția cazurilor în care selectează o modalitate de plată mediată de agenția RegimHotelier.ro.
  3. Orice terță persoană, care își înregistrează unitățile de cazare în sistemul RegimHotelier.ro, și astfel oferă servicii de cazare și servicii complementare, va fi denumită în continuare „Partener”. Informațiile afișate în anunțurile unităților de cazare, adică conținutul ofertelor, sunt definite de informațiile furnizate și setările alese de către Parteneri. Corectitudinea acestor informații, respectiv calitatea și conformitatea serviciilor cad în responsabilitatea Partenerilor. RegimHotelier.ro nu este responsabil pentru aceste aspecte și pentru comportamentul comercial al Partenerului.4. Gama de oferte a Site-ului include atât unități de cazare clasificate de Ministerul Turismului, cât și unități de cazare cu autorizație dar neclasificate. În cazul unităților clasificate, RegimHotelier.ro are posibilitatea de a acționa ca agenție și a intermedia plata serviciilor pe baza unui contract de agenție. Modalitățile de plată la rezervările finalizate la aceste unități de cazare se vor stabili în funcție de cele oferite de unitatea de cazare rezervată, respectiv cele alese de Utilizator. RegimHotelier.ro va acționa ca agenție și va încheia în mod separat un Contract cu turistul doar în cazul în care Utilizatorul alege o metodă de plată prin care se mediază plata. În cazul unităților neclasificate, RegimHotelier.ro va avea întotdeauna rolul de site de intermediere, iar Utilizatorul va avea o relație contractuală pentru serviciile de cazare cu furnizorul acestor servicii, adică cu Partenerul, și plata o va efectua direct către acesta.
  4. Pe site-ul RegimHotelier.ro Utilizatorul regăsește inclusiv oferta unor agenții de turism organizatoare, care sunt Partenerii agenției RegimHotelier.ro pentru comercializarea serviciilor turistice, respectiv pentru facilitarea (intermedierea) rezervărilor și a plăților (de ex. Accent Travel & Events, Bibi Touring, Paradis Tours). Aceste oferte se pot rezerva pe Site-ul RegimHotelier.ro și se pot achita exclusiv prin agenția RegimHotelier.ro, Utilizatorul fiind informat în prealabil despre acest lucru.
  5. RegimHotelier.ro își rezervă dreptul de a schimba aceste condiții oricând  (varianta actuală poate fi vizualizată accesând următorul link: http://regimhotelier.ro.ro/termeni-si-conditii). În cazul încălcării acestor condiții, RegimHotelier.ro își rezervă dreptul de a aplica toate instrumentele juridice aflate la îndemâna sa. De asemenea, RegimHotelier.ro are dreptul de a modifica sau a suspenda Serviciile oferite de Site din motive tehnice/economice/juridice, cu sau chiar fără informarea Utilizatorilor și/sau Partenerilor.

  Definiții

Utilizator – toate persoanele fizice sau juridice, care utilizează orice element din Serviciile Site-ului RegimHotelier.ro (pagina web, Servicii Clienți prin e-mail sau telefon)

Conţinuturi create de Utilizator – opinii, experiențe, comentarii, evaluări legate de unitatea de cazare și serviciile Partenerilor, alte aspecte referitoare la sejur și zona vizitată sau Serviciile RegimHotelier.ro, publicate pe Site sau alte platforme

Cont de Utilizator – spațiu individual creat și accesibil prin înregistrare, în care se pot vizualiza datele Utilizatorului și istoricul rezervărilor

Turist – Utilizator care încheie Contractul cu turistul cu agenția RegimHotelier.ro

Site-ul, Sistem-ul RegimHotelier.ro („RegimHotelier.ro”) – sistemul şi platforma online (site) operate de Marketing Guru SRL, care promovează serviciile oferite de Parteneri (prestatori de servicii turistice) și fac posibilă rezervarea acestora de către Utilizatori. Paginile web ale RegimHotelier.ro pot fi: „RegimHotelier.ro”, „Regim-Hotelier.ro”, precum şi alte pagini web asociate.

Proprietate intelectuală RegimHotelier.ro – conținuturile afișate pe Site (inclusiv poze, descrieri, logo-uri (sigle), sloganuri, documente, materiale media, design-ul, layout-ul, grafica, alte elemente vizuale, software-uri, soluții tehnice și informații aferente, idei, realizări) sunt proprietatea intelectuală RegimHotelier.ro, cu excepția conținuturilor încărcate de Parteneri, Conținuturilor create de Utilizator și conținuturilor și mărcilor înregistrate ale terțelor persoane)

Contract – acordul încheiat între Utilizator și Site-ul RegimHotelier.ro referitor la utilizarea Serviciilor RegimHotelier.ro. Orice alte relații contractuale sunt reglementate de alte contracte adiționale (cu Partenerul, Agenția RegimHotelier.ro, etc.)

Servicii – toate serviciile Site-ului RegimHotelier.ro legate de societatea informațională și Serviciul Clienți aferent

Rezervare – o rezervare finalizată, confirmată, care a fost inițiată prin cerere de ofertă, de rezervare sau prin înregistrarea în timp real al rezervării pe Site-ul RegimHotelier.ro

Confirmare de rezervare – documentul care justifică valabilitatea rezervării, cuprinzând toate detaliile referitoare la serviciile rezervate de către Utilizator. Acest document justificativ face parte integrantă din contractul părților contractante.

Partener – orice terță persoană (fizică sau juridică, inclusiv agenții de turism organizatoare), care își înregistrează unitățile de cazare în sistemul RegimHotelier.ro, și astfel oferă servicii de cazare și servicii complementare

Anunț – reprezintă oferta și informațiile despre serviciile Partenerului, puse la dispoziția Utilizatorului pe suport electronic

Servicii înlocuitoare – servicii oferite Utilizatorului de către Partener, de calitatea serviciilor inițiale stabilite în Confirmarea de rezervare sau de calitate superioară, în cazul în care Partenerul nu poate oferi din orice motive serviciile inițiale

Condiții de rezervare și anulare – fac parte integrantă din Anunț, stabilesc toate aspectele privind plata serviciilor Partenerului, modalitățile de plată și costurile de anulare, și sunt afișate inclusiv în Confirmarea de rezervare. La o eventuală anulare prevalează condițiile înregistrate în Confirmarea de rezervare la finalizarea rezervării sau la ultima modificare

Etichete și filtre de evidențiere și categorizare – inscripții, texte și instrumente tehnice care ajută la căutarea și vizualizarea unităților de cazare aparținând diverselor categorii, pentru a găsi și a rezerva cazarea ideală

Rezervare fără avans – filtru și etichetă atribuită unităților de cazare care nu solicită avans

Anulare gratuită – filtru și etichetă atribuită unităților de cazare în cazul cărora rezervările se pot anula gratuit cu până la șapte zile înaintea sosirii, sau și mai puține zile

Rezervare imediată – filtru și etichetă atribuită unităților de cazare în cazul cărora rezervarea se consideră finalizată și Utilizatorul primește Confirmarea de rezervare în mod automat și imediat după înregistrarea rezervării pe Site, pe baza informațiilor furnizate în prealabil de către Partener și a celor furnizate de către Utilizator la rezervare

Rezervare cu confirmare – etichetă atribuită unităților de cazare cărora Utilizatorul poate trimite cereri de rezervare, care sunt primite și confirmate ulterior de către Parteneri, în funcție de disponibilitate

Cazare verificată – filtru și etichetă atribuită unităților de cazare care sunt persoane juridice înregistrate, dispun de autorizație de funcționare, iar RegimHotelier.ro a verificat conformitatea datelor din documentele trimise. Media evaluărilor oferite de Utilizatori acestor unități de cazare nu este mai mică de nota 7 (min. 2 evaluări) și pe lângă aceasta, unitățile plătesc pentru această evidențiere

Cazare promovată – etichetă atribuită unităților de cazare care plătesc pentru evidențierea mai accentuată pe Site

Premiul de excelență – etichetă atribuită unităților de cazare care sunt considerate cele mai bune unități după părerea Utilizatorilor care s-au cazat și a editorilor RegimHotelier.ro. Acest premiu se recalculează zilnic, ținând cont de concurenții existenți și media evaluărilor clienților (min. nota 9, min. 10 evaluări), și se bazează pe calitatea Anunțului (de ex. scor, numărul vizualizărilor și a rezervărilor, preț și condiții privind avansul, facilități și servicii, calitatea imaginilor)

Reduceri, discount-uri – se oferă de către Parteneri în cazul rezervărilor efectuate în anumite condiții (de ex. Reducere Last Minute, Reducere Early Booking, Long stay, Nerambursabil, etc.)

Preț orientativ – se afișează în general dacă Utilizatorul nu a selectat o perioadă anume, și se calculează pe baza prețului mediu din cele 3 zile ulterioare datei în care a fost afișat. Pentru prețuri exacte este necesară precizarea perioadei de ședere

Indicii „tooltip” – texte informative plasate pe Site (de ex. în lista unităților de cazare, în Anunț) la mai multe etichete, filtre, servicii, dotări și facilități (de ex. animale de companie, distanță, etc.), pentru a oferi Utilizatorului o experiență mai bună de navigare, interesare și rezervare

III. Principalele caracteristici ale Serviciilor

  1. Scopul Serviciilor este afișarea anunțurilor și ofertelor de cazare și de servicii complementare ale Partenerilor RegimHotelier.ro, informarea Utilizatorilor, operarea unui serviciu de căutare și rezervare cazare online, transmiterea cererilor și rezervărilor Utilizatorilor către Parteneri și încheierea unui contract între aceste două părți, respectiv asigurarea unei interfețe pentru Utilizatori unde își pot exprima opiniile.
  2. RegimHotelier.ro și Partenerii săi se află într-o relație contractuală privind furnizarea de Servicii de intermediere online, pe baza căreia RegimHotelier.ro are dreptul exclusiv de a intermedia rezervările și încheierea contractelor între Utilizatori și Parteneri. RegimHotelier.ro nu efectuează operațiuni financiare și nu participă la contractul încheiat între cele două părți, Partenerii fiind singurii răspunzători pentru calitatea și conformitatea serviciilor oferite de ei.
  3. RegimHotelier.ro va acționa ca agenție și se va angaja în respectarea obligațiilor aferente acestui rol stipulate în Contractul cu turistul, doar în cazul în care Utilizatorul selectează o modalitate de plată mediată la rezervare, acceptă Contractul cu turistul și astfel la finalizarea rezervării se naște o relație contractuală între Utilizator și agenția RegimHotelier.ro. În toate celelalte cazuri RegimHotelier.ro va acționa ca site online de intermediere.
  4. Actionând ca intermediar, RegimHotelier.ro are dreptul, însă nu este obligat să verifice conținuturile furnizate sau publicate de Utilizatori și Parteneri cu ocazia utilizării Serviciilor.

  Căutarea și Rezervarea serviciilor turistice

  1. Utilizatorul are posibilitatea de a efectua diferite căutări pe Site, prin furnizarea unor date/parametri (de ex. destinația, data sosirii, plecării, tipuri de mese etc.), cu ajutorul motorului de căutare. Lista de unități de cazare și oferte astfel obținută poate fi personalizată în continuare prin aplicarea unor filtre (în secțiunea Condiții, Modalități de plată etc.) și factori de vizualizare (vizualizare pe hartă, sortarea unităților după recomandare, preț, distanță etc.)

Pentru vizualizarea Anunțului detaliat al unui Partener, se selectează din listă unitatea de cazare în cauză.

  1. Prețurile pe Site (pentru: cazare, masă, etc.) sunt afișate și calculate de sistem în mod automat pe baza datelor furnizate de Partener și a setărilor Utilizatorului. În cazul în care Utilizatorul nu alege o perioadă de ședere exactă la utilizarea motorului de căutare sau la vizitarea anunțului unității de cazare, se afișează prețuri orientative. RegimHotelier.ro îndeamnă Partenerii să-și mențină actualizate toate datele afișate în Anunț (prețurile, disponibilitatea, descrieri etc.), cu scopul de a informa corect Utilizatorul pe întreaga durata a folosirii Site-ului. RegimHotelier.ro nu este responsabil pentru datele afișate în urma utilizării motorului de căutare, datele au caracter strict informativ.
  2. Pentru comoditatea Utilizatorului, lista obținută prin ultimele setări și preferințe se afișează pe platformele RegimHotelier.ro chiar și în lipsa autentificării în Contul de Utilizator, pe baza datelor stocate pe dispozitivul folosit de Utilizator, dacă Utilizatorul nu a blocat anterior utilizarea cookie-urilor.
  3. Serviciile pot fi utilizate de către persoane cu vârsta minimă de 18 ani, cu toate acestea Utilizatorul trebuie sa ia la cunoștință faptul că Partenerii au dreptul de a refuza cererile, rezervările primite de la persoane minore (sub 18 ani), chiar și rezervările confirmate, în cazul în care minorul se prezintă la cazare neînsoțit de o persoană majoră. Pentru a evita orice neplăceri, Utilizatorul este obligat să solicite informații despre regulile Partenerului privind vârsta direct de la Partener. RegimHotelier.ro nu este responsabil pentru restricțiile aplicate de Partener.
  4. Sistemul RegimHotelier.ro asigură Utilizatorilor în total trei modalități de rezervare a serviciilor: cerere de ofertă, cerere de rezervare și rezervare în timp real (imediată, instantă), în funcție de setările alese de fiecare Partener în parte. Modalitățile de rezervare pot fi inițiate după accesarea unui Anunț detaliat al unui Partener. În cazul Partenerilor (cu eticheta „Rezervare cu confirmare”) care nu acceptă rezervările imediate, Utilizatorul va putea completa și trimite un formular tip cerere de rezervare (apăsând butonul „trimit rezervarea”) sau eventual o cerere de ofertă („trimit cererea de ofertă”), care va fi primită și la care va răspunde direct Partenerul. În cazul Partenerilor (cu eticheta „Rezervare imediată”) care acceptă rezervările imediate, Utilizatorul va putea completa și trimite un formular pentru rezervare (apăsând butonul „trimit rezervarea”), care va fi primită de Partener și confirmată în mod automat de Site pe baza setării Partenerului. În unele cazuri Partenerilor cu rezervare imediată se pot trimite și cereri de ofertă („trimit cererea de ofertă”), la care vor răspunde direct Partenerii.
  5. a) Procedura rezervării prin cerere de ofertă:

Pasul 1: Utilizatorul înregistrează pe site-ul RegimHotelier.ro câte o cerere de ofertă la unitățile alese, cu toate informațiile necesare (date personale, check-in, check-out, număr de persoane, servicii solicitate, etc.), care se transmit Partenerilor în mod automat de către sistem.

Pasul 2: Partenerul, după verificarea disponibilității, trimite un răspuns Utilizatorului prin sistemul RegimHotelier.ro (e-mail), având la dispoziție 24 de ore. Oferta primită nu reprezintă o rezervare finalizată.

În cazul în care serviciile nu sunt disponibile și Partenerul trimite un răspuns negativ, Utilizatorului i se propun alternative în mod automat de către sistemul RegimHotelier.ro (alte unități de cazare, altă perioadă, etc.), în funcție de disponibilitate. La fel se procedează și în cazul în care Partenerul depășește termenul alocat pentru răspuns, cererea se refuză automat și sistemul propune alte posibilități (dacă sunt), pentru a evita ca Utilizatorul să aștepte sau să rămână fără orice răspuns.

Pasul 3: Utilizatorul poate să accepte oferta în termenul de valabilitate a acesteia și astfel să inițieze rezervarea (prin apăsarea butonului „Rezerv”), sau să o refuze. Valabilitatea este specificată în ofertă.

Pasul 4: După acceptarea ofertei și inițierea rezervării, este necesar ca Partenerul să confirme rezervarea pe site, în decurs de 24 de ore. Utilizatorul este notificat despre confirmarea Partenerului tot prin sistem (e-mail și/sau sms). În caz contrar rezervarea nu se consideră finalizată.

  1. b) Procedura rezervării prin cerere de rezervare:

Pasul 1: Utilizatorul înregistrează în sistemul RegimHotelier.ro cererea de rezervare, cu toate informațiile necesare (date personale, check-in, check-out, număr de persoane, servicii solicitate, etc.), prin alegerea camerelor și serviciilor dorite și bifând câmpurile corespunzătoare. Prețurile vor fi calculate de sistemul RegimHotelier.ro, pe baza datelor furnizate de Partener și a selectărilor Utilizatorului în momentul înregistrării.

Pasul 2: Înregistrarea cererii de rezervare nu reprezintă o rezervare finalizată, cererea se transmite Partenerului în mod automat de către sistem și este necesară confirmarea disponibilității din partea Partenerului, acesta având 24 de ore la dispoziție. Utilizatorul este notificat despre confirmarea Partenerului prin sistem (e-mail și/sau sms), primind Confirmarea de rezervare. În caz contrar rezervarea nu se consideră finalizată.

În cazul în care serviciile nu sunt disponibile și Partenerul trimite un răspuns negativ, Utilizatorului i se propun alternative în mod automat de către sistemul RegimHotelier.ro (alte unități de cazare, altă perioadă, etc.), în funcție de disponibilitate. La fel se procedează și în cazul în care Partenerul depășește termenul alocat pentru răspuns, cererea se refuză automat și sistemul propune alte posibilități (dacă sunt), pentru a evita ca Utilizatorul să aștepte sau să rămână fără orice răspuns.

  1. c) Procedura rezervării imediate (în timp real):

Pasul 1: Utilizatorul înregistrează în sistemul RegimHotelier.ro rezervarea în timp real, cu toate informațiile necesare (date personale, check-in, check-out, număr de persoane, servicii solicitate, etc.), prin alegerea camerelor și serviciilor dorite și bifând câmpurile corespunzătoare. Prețurile vor fi calculate de sistemul RegimHotelier.ro, pe baza datelor furnizate de Partener și a selectărilor Utilizatorului în momentul înregistrării, și se va elibera automat Confirmarea de rezervare, care se trimite instant atât Utilizatorului, cât și Partenerului.

  1. Toate cererile și rezervările înregistrate pe Site se trimit direct și în mod automat Partenerilor care sunt responsabili să răspundă la acestea fie manual (a) la cereri de ofertă și b) de rezervare în termen de 24 de ore), sau acceptă rezervările instante pe baza setărilor proprii prealabile. Site-ul RegimHotelier.ro fiind un site de intermediere, trimite automat e-mailuri de notificare și/sau sms ambelor părți despre cererile și rezervările Utilizatorilor, respectiv răspunsurile Partenerilor, înregistrate pe platformă. Utilizatorul și Partenerul au posibilitatea de a comunica prin mesaje și diverse acțiuni pe platformă, pentru a facilita rezervarea.
  2. Utilizatorul va primi toate notificările pe datele de contact și cu datele personale furnizate în formular la înregistrarea cererii/rezervării. În cazul în care dorește ulterior modificarea acestora, acest lucru este posibil cu asistența Serviciului Clienți (prin e-mail, telefon). Cererile și rezervările pot fi accesate și ulterior, iar dacă Utilizatorul se loghează în contul său cu Google, Facebook sau cu datele de identificare aferente contului său RegimHotelier.ro (adresa de e-mail și parola), i se vor încărca automat datele personale furnizate anterior și stocate.
  3. Înainte de trimiterea oricărei cereri sau rezervări (prin apăsarea butoanelor sus-menționate), este necesar ca Utilizatorul să confirme prin bifarea căsuțelor corespunzătoare că acceptă prezentul TCU și condițiile de rezervare și anulare ale Partenerului. De asemenea, se poate abona la buletinul informativ (newsletter) RegimHotelier.ro, prin răspunsul pozitiv  (“da, doresc”) la întrebarea afișată (“Dorești notificare prin e-mail despre ofertele avantajoase și idei de destinații?”) la trimiterea rezervării respectiv la contul de oaspete. Prin acceptarea condițiilor de rezervare și anulare ale Partenerului, Utilizatorul ia la cunoștință faptul că în cazul confirmării rezervării se va naște un contract între el și Partenerul, cu prețul și condițiile afișate în Confirmarea de rezervare, la care poate renunța respectând cele stabilite de Partener în condițiile de anulare. În cazul în care Utilizatorul acceptă o ofertă sau trimite o cerere de rezervare care însă nu este confirmată de Partener, nu se încheie niciun contract cu Partenerul.
  4. În funcție de modalitățile de plată disponibile în Anunțul Partenerului (unității de cazare selectate), Utilizatorul poate opta (prin bifare) pentru o plată mediată de agenția RegimHotelier.ro, caz în care la prezentul TCU și condițiile de rezervare și anulare ale Partenerului se adaugă un contract care se încheie cu agenția RegimHotelier.ro, Contractul cu turistul. Acceptarea acestuia se confirmă tot prin bifarea căsuței corespunzătoare, înainte de înregistrarea cererii/rezervării, și va intra în vigoare odată cu confirmarea rezervării.
  5. Acceptarea prezentului TCU este necesară și în cazul rezervării pachetelor promoționale afișate pe pagina promotii.RegimHotelier.ro.ro. Pe această pagină Utilizatorul regăsește lista pachetelor promoționale care pot fi achiziționate exclusiv prin agenția RegimHotelier.ro. Filtrele (de ex. Regiune, Tip masă, Tip de pachet, Preț) ajută la personalizarea listei în funcție de nevoile și interesul Utilizatorului. Pentru vizualizarea unei oferte detaliate, Utilizatorul apasă pe butonul „vezi detalii”. Rezervarea poate fi inițiată după accesarea pachetului, apăsând butonul „cumpăr acum”, astfel Utilizatorului îi apare formularul de rezervare. Pachetele sunt prestabilite, însă unele pot fi configurate într-o măsură limitată în formularul menționat (de ex. se pot adăuga nopți sau persoane suplimentare, suprataxe pentru weekend sau tipuri de cameră, etc.). Se poate seta totodată perioada preferată a șederii, care trebuie confirmată ulterior de către Partener. Orice setare, modificare față de pachetul inițial întocmit, rezultă în modificarea automată a prețului, care se calculează de sistem pe baza setărilor Utilizatorului. După setarea preferințelor și furnizarea datelor necesare, Utilizatorul trimite rezervarea apăsând butonul „trimit comanda”. Înainte de trimitere, trebuie să accepte prezentul TCU, Contractul cu turistul pentru medierea plății prin agenția RegimHotelier.ro, Contractul Promoții RegimHotelier.ro (act adițional), condițiile de utilizare a pachetului și condițiile de rezervare și anulare. Trimiterea comenzii duce la înregistrarea instantă a Rezervării pe baza disponibilității și valabilității pachetului, însă Rezervarea este garantată și transmisă în mod explicit Partenerului doar după achitarea sumei prevăzute în Confirmarea de rezervare.
  6. Utilizatorul acționează în numele tuturor persoanelor pentru care rezervă și își asumă responsabilitate pentru corectitudinea și veridicitatea datelor furnizate către RegimHotelier.ro (prin urmare și către Partener).
  7. Cu privire la rezervările telefonice: RegimHotelier.ro oferă Utilizatorilor posibilitatea de a rezerva unitățile de cazare telefonic, pentru ca Utilizatorii să poată rezerva simplu, rapid și efectiv. În cazul rezervărilor telefonice, RegimHotelier.ro îi trimite Utilizatorului un e-mail de confirmare cu toate datele legate de rezervare (preț, interval de timp, numărul locurilor disponibile, tip de cameră etc.), stabilite cu operatorul de la Serviciul Clienți. Informațiile din e-mail reprezintă datele rezervării, care inițial au fost puse la dispoziția Utilizatorului de către Partener. La apelurile primite pe numerele de telefon afișate în anunțuri răspunde RegimHotelier.ro.
  8. RegimHotelier.ro oferă o varietate de posibilități pentru a rezerva cazare, astfel Utilizatorii pot rezerva ușor, rapid și fără probleme. Pe lângă solicitările telefonice (numărul de telefon este afișat pe pagina unității de cazare) și cele online (trimise cu ajutorul formularului care se află pe pagina unității de cazare sau chiar și prin mesaje trimise prin site-uri social media), site-ul oferă posibilitatea trimiterii unei cereri prin e-mail (info@RegimHotelier.ro.ro). Email-urile primite pe adresa menționată sunt prelucrate de RegimHotelier.ro.
  9. În cazul rezervărilor inițializate telefonic, prin e-mail trimis către Serviciul Clienți sau prin site-uri social media (de ex. Facebook, etc.), Utilizatorul își asumă responsabilitatea pentru citirea și acceptarea prealabilă a prezentului TCU, a condițiilor de rezervare și anulare ale Partenerului și după caz a Contractului cu Turistul, necesare pentru finalizarea rezervărilor.

  Anularea, modificarea rezervării confirmate

  1. Utilizatorul poate modifica sau anula rezervarea sa finalizată pe Site (adică poate renunța la contract) tot pe Site, apăsând butonul de anulare sau modificare, sau anunțând Serviciul Clienți (telefonic sau prin e-mail). Anularea sau modificarea rezervării pe Site se transmite în mod automat Partenerului prin sistem, pe când cele comunicate Serviciului Clienți se transmit ulterior primirii prin înregistrarea în sistem a informațiilor primite. În cazul în care anularea sau modificarea fără penalizare este limitată de un termen, anularea sau modificarea se va lua în considerare din momentul în care este înregistrată. Dacă anularea sau modificarea se penalizează conform condițiilor Partenerului din Confirmarea de rezervare, atunci suma de penalizare revine Partenerului și se va scădea din avansul achitat.
  2. În perioada în care anularea sau modificarea este gratuită, rezervarea poate fi anulată sau modificată fără penalizare. Din moment ce rezervarea intră în perioada de penalizare, Partenerul are dreptul la solicitarea unei compensări de la Utilizator pentru orice eventuale daune (pierderi de venituri) apărute în urma modificării rezervării confirmate (de ex. scurtarea timpului de ședere, număr mai mic de persoane, nivel scăzut de confort, etc.). În cazul în care, în ciuda rezervării acceptate, Utilizatorul nu se prezintă la unitatea de cazare, neprezentarea (no-show-ul) se consideră egală cu anularea și se aplică condițiile de anulare ale Partenerului, inclusiv taxele de penalizare prevăzute în acestea, chiar dacă anularea nu a fost comunicată prin sistem în scris.27. Partenerul este obligat să anunțe fără întârziere site-ul RegimHotelier.ro și Utilizatorul, dacă nu-și poate îndeplini obligațiile sale contractuale inițiale asumate în Rezervare. În acest caz Partenerul trebuie să asigure Utilizatorului Servicii înlocuitoare de același nivel sau de calitate superioară, fără a solicita plăți suplimentare. Serviciile înlocuitoare trebuie să aibă aceleași condiții, caracteristici principale ca serviciile rezervate inițial (de ex. perioada, numărul, nivelul de confort, amplasarea unității de cazare, distanțe, închirierea integrală, etc.). Orice costuri suplimentare, diferențe de preț care provin din relocarea Utilizatorului vor fi suportate de Partener. Utilizatorul nu este obligat să accepte Serviciile înlocuitoare oferite de Partener. Dacă Utilizatorul alege servicii de o valoare mai mare decât Serviciile înlocuitoare oferite, va suporta diferența de preț.
  3. În cazul în care serviciile Partenerului nu sunt conforme cu cele stabilite în Confirmarea de rezervare (inclusiv orice modificare adusă acesteia și înregistrată pe site), sau Partenerul nu poate oferi Servicii înlocuitoare, sau Serviciile înlocuitoare nu sunt acceptate de către Utilizator, Partenerul este obligat să restituie fără întârziere eventualele sume deja achitate și să compenseze Utilizatorul. La restituire se vor lua în considerare modalitățile de plată prin care au fost achitate eventualele sume, plățile efectuate direct Partenerului fiind restituite tot direct de către acesta, iar plățile cu vouchere de vacanță mediate de agenția RegimHotelier.ro fiind restituite exclusiv prin agenție de către Partener.

Anularea de către RegimHotelier.ro a rezervării confirmate

  1. Pe baza informațiilor primite de la Parteneri, RegimHotelier.ro consideră a fi renunțarea Utilizatorului la Rezervare și are dreptul să anuleze Rezervarea, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:

– Utilizatorul, în mod evident, nu furnizează date reale în procedura de rezervare;

– în cazul în care Partenerul a solicitat avans în Confirmarea de rezervare pentru garantarea serviciilor sale, iar Utilizatorul nu a plătit avansul în termenul prevăzut, Partenerul are posibilitatea dar nu este obligat să anuleze rezervarea și să renunțe la contract;

– în cazul în care agenția RegimHotelier.ro a solicitat o plată în Confirmarea de rezervare, iar Utilizatorul nu a plătit în termenul prevăzut;

– Utilizatorul nu se prezintă la cazare în perioada de check-in, cu excepția cazului în care a anunțat în prealabil că va sosi mai târziu;

– Utilizatorul nu poate fi contactat de Partener sau RegimHotelier.ro, folosind datele de contact furnizate de către el, în ciuda încercărilor repetate, iar în lipsa unui răspuns Rezervarea nu poate fi onorată;

– în cazul în care Partenerul solicită anularea rezervării, deoarece au eșuat rezervări anterioare din vina Utilizatorului, la care acesta a furnizat aceleași date;

– Utilizatorul a încălcat prezentul TCU;

– în caz de forță majoră rezultată dintr-un dezastru natural (defecțiunile tehnice nu se consideră forță majoră), sau în cazul apariției unor sancțiuni comerciale, economice, embargouri, restricții legale;

– au fost inițiate proceduri împotriva Utilizatorul din cauza unor infracțiuni săvârșite în timpul șederii, iar Partenerul sau RegimHotelier.ro a aflat acest lucru;

– există un motiv întemeiat pentru a presupune că rezervarea a fost efectuată pentru alte scopuri decât cazare, sau pentru a eluda prevederile legale.

  1. După ce rezervarea a fost anulată, Partenerul este scutit de obligațiile contractuale să asigure serviciile din rezervare.
  2. RegimHotelier.ro își rezervă dreptul de a interzice și a bloca (la discreția sa) accesul unor Utilizatori la Serviciile Site-ului, în mod permanent sau temporar, în cazul în care aceștia încalcă prezentul TCU. Utilizatorilor blocați este interzisă utilizarea Site-ului cu alte nume sau conturi.

VII. Procedura și modalitățile de plată

  1. După parcurgerea cu succes a procedurii de rezervare specificate în capitolul IV., Utilizatorul primește Confirmarea de rezervare în care regăsește inclusiv prețul total al Rezervării. Acesta se poate achita exclusiv după confirmarea rezervării, Utilizatorul neavând nicio obligație de plată până la confirmare. Toate setările și informațiile furnizate în mod voluntar de către Utilizator în legătură cu plată până la confirmarea Rezervării sunt preferințele Utilizatorului în ceea ce privește selectarea modalității de plată pentru rezervarea care urmează să fie finalizată.
  2. Modalitățile de plată acceptate de Parteneri fiind diferite, pot fi vizualizate în Anunțul fiecărei unități de cazare în parte. Partenerii acceptă plata în numerar, cu card bancar, prin virament bancar și/sau cu diverse vouchere de vacanță, direct sau prin agenția RegimHotelier.ro, precum este precizat în Anunț. Înainte de trimiterea unei cereri sau rezervări, la completarea formularului Utilizatorul poate selecta o modalitate de plată alegând dintre modalitățile acceptate de Partener. Astfel, în cazul în care Utilizatorul își rezervă la:

– o unitate de cazare neclasificată, încheie un contract direct cu Partenerul, acceptând condițiile acestuia de rezervare și anulare pentru serviciile rezervate. Prin urmare, toate plățile, indiferent de modalitate, instrument sau avans, se vor efectua direct către Partener. Agenția RegimHotelier.ro nu mediază plata la rezervările efectuate la unitățile de cazare în cauză, neavând un contract de agenție încheiat pentru acest scop cu acești Parteneri.

– o unitate de cazare clasificată care nu solicită avans, dacă optează pentru plata cu card bancar sau virament bancar, poate decide dacă dorește să încheie un contract cu Partenerul, plătind direct acestuia la locație, sau cu agenția RegimHotelier.ro (conform condițiilor din Contractul cu turistul), plătind prin aceasta (în avans). Plata cu vouchere de vacanță (tichete sau carduri) reprezintă o excepție, aceasta este întotdeauna mediată de agenția RegimHotelier.ro dacă Utilizatorul optează pentru această modalitate pe site.

– o unitate de cazare clasificată care solicită avans (inclusiv unitățile de cazare din gama altor agenții de turism organizatoare partenere și cele participante la programul Promoții RegimHotelier.ro), plata va fi mediată de agenția RegimHotelier.ro. De aceea, se va naște o relație contractuală între Utilizator și agenția RegimHotelier.ro prin Contractul cu turistul, în momentul în care se finalizează rezervarea.

În cazul modalităților de plată mediate de RegimHotelier.ro, Turistul are posibilitatea de a furniza datele de facturare după trimiterea cererii de rezervare și înainte de a primi confirmarea rezervării. Cu toate acestea, Turistul va avea obligații de plată și factura proformă se va emite doar după confirmarea rezervării.

  1. Utilizatorul este informat în prealabil privind partea contractantă cu care va încheia contractul pentru serviciile turistice incluse în Rezervare, după selectarea modalității de plată, înainte de trimiterea cererii/rezervării, atunci când acceptă prezentul TCU, condițiile de rezervare și anulare ale unității și după caz Contractul cu turistul. În cazul în care Utilizatorul efectuează plăți atât către RegimHotelier.ro, cât și către Partener, va avea o relație contractuală cu fiecare în parte.
  2. Utilizatorul are posibilitatea de a modifica modalitățile de plată ulterior setării inițiale, în funcție de eventualele sume deja achitate, avansul solicitat de Partener și modalitățile de plată disponibile. Facturile pentru Utilizator trebuie și vor fi emise întotdeauna de partea către care s-a efectuat plata (Partener sau agenția RegimHotelier.ro), RegimHotelier.ro nu emite facturi pentru sume achitate direct Partenerului prin orice modalitate de plată. Partenerii, în funcție de setările lor, pot solicita prin sistem adresa Utilizatorului la finalizarea rezervării, în scopuri de facturare. Datele furnizate astfel de Utilizator sunt transmise prin sistem Partenerului.
  3. În cazul transferurilor efectuate direct către Parteneri, în Confirmarea de rezervare a Utilizatorului se vor afișa datele Partenerului furnizate anterior Site-ului de către Partener. Plata se face pe baza acestor date, Utilizatorul are posibilitatea de a comunica prin Site inițierea plății (prin apăsarea butonului „am plătit”), iar Partenerul poate confirma primirea sumei („am primit”). RegimHotelier.ro însă nu are posibilitatea de a verifica direct dacă Partenerul a primit suma transferată de Utilizator, neavând acces la contul Partenerului. În cazul în care orice sumă solicitată de Partener nu este achitată în termenul prevăzut în Confirmarea de rezervare, Partenerul poate anula rezervarea, sau RegimHotelier.ro pe baza solicitării Partenerului.
  4. Avansul minim solicitat de Partener este cel afișat în Anunțul unității de cazare. Cu toate acestea, Partenerul are posibilitatea de a seta manual valoarea avansului în cazul cererilor de oferte și ofertelor întocmite manual, valoarea finală a avansului fiind cel acceptat de Utilizator și afișat în Confirmarea de rezervare. Utilizatorul poate decide să achite o sumă peste valoarea avansului sau prețul total, iar diferența îi revine în orice caz la o eventuală anulare, însă în cazul plăților efectuate direct către Partener RegimHotelier.ro nu poate verifica direct nici suma transferată de Utilizator, nici restituirea oricărei sume cuvenite acestuia.
  5. În cazul în care Utilizatorul ulterior confirmării Rezervării solicită modificarea acesteia, la confirmarea modificărilor Partenerul poate modifica prețul total al rezervării și valoarea avansului. Site-ul va înregistra în mod automat modificările efectuate și confirmate de Partener, iar plata oricărei eventuale sume suplimentare necesare se va efectua și gestiona direct între cele două părți.
  6. Cu excepția plăților mediate de agenția RegimHotelier.ro, RegimHotelier.ro nu participă la cazurile de despăgubire apărute între Utilizator și Partener. Restituirea sumelor achitate și eventualele compensări se vor discuta de către părțile între care s-a încheiat contractul pentru serviciile incluse în Rezervare. La cererea explicită a părților, RegimHotelier.ro poate asista la comunicarea părților ca site intermediar, însă nu are nicio obligație de restituire sau compensare față de Utilizator în privința serviciilor Partenerului. În cazul anulării rezervării, la restituire se vor lua în considerare modalitățile de plată prin care au fost achitate eventualele sume, plățile efectuate direct Partenerului fiind restituite direct de către acesta, iar plățile cu vouchere de vacanță mediate de agenția RegimHotelier.ro fiind restituite exclusiv prin agenție de către Partener.
  7. Partenerii pot percepe direct taxe suplimentare pentru servicii neincluse sau neafișate în Confirmarea de rezervare, precum taxa turistică locală sau tarifele unor servicii solicitate de clienți (de ex. tarife pentru animale de companie, curățenie suplimentară, folosirea unor facilități, etc.). În funcție de datele furnizate Site-ului de către Partener, aceste costuri sunt afișate în Anunț, Partenerul având posibilitatea de a informa astfel în prealabil Utilizatorul despre tarife. Stabilirea acestor tarife nu ține de sfera de competență a Site-ului RegimHotelier.ro, iar conținutul sau eventuala deficiență sau insuficiență a acestor informații nu este responsabilitatea Site-ului.
  8. Utilizatorul poate vizualiza valoarea ofertei sau a rezervării în mai multe monede (EUR, RON), la cursul valutar al BNR. Cu toate acestea plata rezervării va trebui efectuată în monedele acceptate și cu ajutorul datelor afișate în Confirmarea de rezervare.
  9. Toate aspectele plăților prin agenția RegimHotelier.ro sunt reglementate în Contractul cu turistul.

VIII. Garanția prețului

  1. RegimHotelier.ro depune efort în permanență să ofere cele mai bune prețuri Utilizatorilor. În cazul în care Utilizatorul, după finalizarea unei rezervări prin Site-ul RegimHotelier.ro, găsește aceleași servicii cu aceleași condiții și la un preț mai mic pe alte pagini publicitare, atunci RegimHotelier.ro va înlocui suma finală a rezervării în cauză cu prețul mai mic găsit de Utilizator.

Garanția prețului este valabilă pentru rezervările care îndeplinesc următoarele condiții:

– cazare în aceeași unitate de cazare;

– partea care încheie contractul cu Utilizatorul este operatorul unității de cazare;

– aceeași perioadă de ședere (aceleași date de sosire și plecare);

– același tip de cameră, aceleași facilități și dotări, aceleași servicii și condiții;

– aceleași condiții de rezervare și plată;

– aceleași condiții de modificare și anulare.

  1. RegimHotelier.ro va investiga orice caz în termen de 48 de ore și va comunica rezultatul verificării persoanei care a raportat cazul. Unitatea de cazare în raport trebuie să fie disponibile pentru rezervare în momentul în care RegimHotelier.ro le verifică.

Garanția prețului nu este valabilă în următoarele condiții:

– prețuri personalizate;

– prețuri de pachete sau prețuri promoționale (early booking, last minute, etc.);

– camere de hotel comercializate ca parte integrantă a unui pachet turistic;

– prețuri care sunt accesibile doar anumitor persoane și grupuri:

– reduceri pentru companii;

– tarife pentru grupuri sau conferințe;

– tarife accesibile membrilor unui club;

– programe de fidelitate, reduceri (cupoane) oferite de unitatea de cazare;

– prețuri pentru grupuri țintă în cadrul unor organizații.

  1. Garanția prețului este valabilă doar în cazul rezervărilor confirmate și nu poate fi combinată cu alte oferte sau reduceri. Pentru a invoca Garanția prețului, Utilizatorul trebuie să trimită următoarele date și informații către RegimHotelier.ro, pe adresa de e-mail cazare@regimhotelier.ro – cu subiectul „Garanția prețului”:

– numărul de identificare al rezervării Utilizatorului finalizate pe RegimHotelier.ro;

– adresa și link-ul paginii web, pe care a fost găsit prețul mai mic;

– captură de ecran (screenshot), poză sau PDF despre pagina web, pe care se vede unitatea de cazare identică cu cea din Rezervare.

  1. Utilizatorul va trebui să simuleze procedura de rezervare și pe pagina web în cauză, fără a finaliza rezervarea. În cazul în care la finalizarea rezervării Partenerul percepe taxe suplimentare și diferența de preț rezultă din acest lucru – va reieși din verificarea efectuată de RegimHotelier.ro –, RegimHotelier.ro nu este obligat să onoreze Garanția prețului.

  Înregistrare

  1. În cadrul Serviciilor, RegimHotelier.ro oferă Utilizatorului posibilitatea de a-și crea un Cont prin înregistrare, pentru a găzdui datele create de Utilizator și pentru a vizualiza istoricul rezervărilor. Contul poate fi accesat prin platforma RegimHotelier.ro, după înregistrare. La crearea unui Cont, Utilizatorul intră în mod automat în Programul VIP, acceptând condițiile de participare aferente acestuia.
  2. Utilizatorul se poate înregistra prin furnizarea datelor necesare (adresă de e-mail și parolă), prin Google sau serviciile Facebook connect, prin platforma RegimHotelier.ro. După inițierea înregistrării, Utilizatorul va primi la adresa de e-mail furnizată un e-mail cu un link de confirmare, prin care își poate finaliza înregistrarea. În cazul conectării cu serviciile Google sau Facebook connect, numele și adresa Utilizatorului se completează automat, și pentru finalizarea înregistrării este necesară acceptarea acestor TCU și a acordului GDPR. În lipsa confirmării, Utilizatorul nu va avea acces la istoricul rezervărilor aferente adresei de e-mail.
  3. Utilizatorul este în mod exclusiv responsabil pentru păstrarea în secret a parolei, ca aceasta să nu fie accesat de persoane neautorizate. De asemenea, este responsabilitatea Utilizatorului ca parola să fie accesibilă și utilizată exclusiv de persoanele autorizate de Utilizator, care pot exercita capacitatea juridică a acestuia. Utilizatorul este în mod exclusiv responsabil pentru prejudiciile cauzate de nerespectarea acestei clauze.
  4. În Contul său Utilizatorul poate vizualiza următoarele meniuri:

– Profil: conține datele personale furnizate de Utilizator (acestea pot fi modificate cu excepția adresei de e-mail), posibilitatea de a modifica parola și opțional adresa de domiciliu

– Rezervări: conține istoricul și datele rezervărilor efectuate cu adresa de e-mail aferentă Contului

– Deconectare: apăsând pe acest meniu, Utilizatorul se poate deconecta de la Contul său, urmând să folosească Site-ul nelogat.

    Alte servicii

  1. Utilizatorul poate împărtăși Anunțul Partenerilor de pe Site sau ofertele afișate prin copierea și inserarea link-urilor. Prin utilizarea Serviciilor, Utilizatorul își asumă responsabilitatea de a respecta drepturile sau interesele legitime RegimHotelier.ro și ale terțelor persoane.
  2. Pe Site Utilizatorul se poate abona la newsletter. Înscrierea se face prin completarea formularului cu datele reale ale Utilizatorului (nume, adresă de e-mail). Newsletter-ul conține întotdeauna oferte și reclame. Dezabonarea de la newsletter se poate efectua prin link-ul de dezabonare aflat la sfârșitul fiecărui newsletter sau prin cerere scrisă către RegimHotelier.ro. Mai multe informații cu privire la newsletter se găsesc înProtecția datelor.
  3. Prin onorarea rezervării, Utilizatorul acceptă ca RegimHotelier.ro să-i solicite prin e-mail evaluarea unității de cazare prin completarea formularului de evaluare. În acest scop, după data de check-out (plecare) Utilizatorul primește două e-mailuri de evaluare: o solicitare de evaluare, respectiv o reamintire pentru aceasta în cazul în care a omis răspunsul la prima solicitare, ambele fiind trimise în mod automat de către sistemul RegimHotelier.ro. Completarea formularului este opțional. E-mailurile legate de confirmare și evaluare sunt necesare pentru activitatea RegimHotelier.ro și menținerea calității Serviciilor, și nu se consideră newsletter sau e-mailuri de marketing de la care Utilizatorii se pot dezabona.
  4. Pe Site-ul RegimHotelier.ro, Utilizatorul poate vizualiza amplasarea unităților de cazare cu ajutorul unei hărți integrate, asigurată de o terță parte. Unitățile de cazare sunt marcate pe hartă pe baza informațiilor furnizate de Parteneri, RegimHotelier.ro nu își asumă nicio responsabilitate și nu oferă compensare pentru conținutul, utilitatea hărții sau eventualele erori legate de aceasta, însă încearcă tot posibilul să rezolve toate problemele cunoscute în cel mai scurt timp.
  5. RegimHotelier.ro are dreptul să organizeze jocuri, concursuri promoționale legate de Serviciile sale și de fiecare dată va oferi informațiile relevante Utilizatorilor în mod separat, fiecare concurs având regulament propriu.

XII. Evaluarea unităților de cazare

  1. Utilizatorii au posibilitatea de a evalua unitățile de cazare și serviciile acestora după părăsirea locației, de a clasifica unitățile pe baza unor criterii și de a împărtăși atât experiențele pozitive, cât și cele negative cu vizitatorii Site-ului. Aceste conținuturi sunt denumite în continuare Conținuturi create de Utilizator. Utilizatorul se obligă să respecte prevederile prezentei clauze privind Conținuturile create de el. RegimHotelier.ro nu este obligat să trateze în mod confidențial aceste conținuturi.
  2. Evaluările primite de unitățile de cazare sunt afișate, publicate în Anunțurile acestora, iar răspunsurile oferite de Parteneri la evaluări sunt publicate sub fiecare evaluare în parte. Sunt publicate doar informațiile furnizate în mod voluntar și Utilizatorii pot opta pentru anonimitate, astfel evaluarea lor apare în mod anonim în Anunț. RegimHotelier.ro poate utiliza aceste conținuturi integral sau parțial, în traducere sau în original, pe platforma sa sau pe platforme sociale, în newsletter, promoții speciale, aplicații sau alte canale deținute, utilizate sau controlate de RegimHotelier.ro și partenerii săi de afaceri.
  3. RegimHotelier.ro își rezervă dreptul de a modifica, edita, traduce, refuza sau elimina evaluările și răspunsurile, sau a restricționa publicarea acestora la discreția sa, dacă acestea:

– au un conținut jignitor, nepotrivit, vulgar, violent sau discriminator

– au conţinut politic sensibil

– includ atacuri personale la adresa unor angajaţi identificați prin nume

– aduc prejudicii Partenerilor sau societății RegimHotelier.ro, având la bază afirmații nefondate

– încalcă drepturile oricărei persoane

– dezvăluiesc numele și prenumele clienților care au optat pentru anonimitate, pseudonime sau nume incomplete

– includ activităţi ilegale

– includ website-uri, e-mailuri, parole și adrese, numere de telefon, date ale cardului de credit, date cu caracter personal

  1. RegimHotelier.ro nu efectuează verificarea gramaticală a conținuturilor și nici modificarea mesajului principal, este responsabilitatea persoanei care creează conținutul să rămână obiectiv. Verifică evaluările sau răspunsurile doar în cazul în care este atrasă atenția sa asupra acestora. În cazul sesizărilor RegimHotelier.ro va depune toate eforturile pentru a soluționa problemele comunicate pe baza informațiilor disponibile și va decide în mod liber cu privire la eliminarea, editarea sau ștergerea parțială a evaluărilor și a răspunsurilor.
  2. RegimHotelier.ro nu își asumă nicio responsabilitate și va fi scutit de orice pretenții ale Utilizatorului în cazul unor prejudicii cauzate de nerespectarea de către Utilizator a prevederilor privind Conținuturile create de acesta.

XIII. Drepturile de autor

  1. Toate conținuturile afișate pe Site (inclusiv poze, descrieri, logo-uri (sigle), sloganuri, documente, materiale media, design-ul, layout-ul, grafica, alte elemente vizuale, software-uri, soluții tehnice și informații aferente, idei, realizări) reprezintă proprietatea intelectuală RegimHotelier.ro, cu excepția conținuturilor încărcate de Parteneri, Conținuturilor create de Utilizator și conținuturilor și mărcilor înregistrate ale terțelor persoane.
  2. Este interzisă orice formă de utilizare a proprietății intelectuale RegimHotelier.ro care depășește utilizarea normală a Serviciilor și reproducerea temporară sau producerea unor copii private în acest scop, fără acordul scris prealabil al RegimHotelier.ro, și orice activitate de această natură poate duce la proceduri civile și penale.
  3. În cazul oricăror feedback-uri, comentarii, cereri trimise sau transmise de către Utilizator cu privire la Servicii prin orice căi către RegimHotelier.ro, Utilizatorul acceptă și contribuie fără retragere la utilizarea necondiționată și în orice formă de către RegimHotelier.ro a feedback-ului, comentariului, cererii trimise, în vederea modificării sau îmbunătățirii Serviciilor.

XIV. Limitarea răspunderii

  1. RegimHotelier.ro oferă Serviciile – inclusiv software-ul utilizat pe parcursul operării Serviciilor și toate conținuturile accesibile în cadrul Serviciilor – „în această stare” („AS IS”) și „conform disponibilității” („AS AVAILABLE”), astfel nu își asumă nicio responsabilitate pentru corectitudinea, fiabilitatea, exhaustivitatea, funcționarea fără erori și caracterul adecvat scopului al acestora. De asemenea, nu-și asumă responsabilitate pentru erorile ivite din motive independente de voinţa sa și consecințele acestora, precum erori tehnice sau întreruperi în conexiunea la internet, întreruperi, pene și disfuncționalități tehnice indiferent de originea acestora, aplicații sau programe distructive (de ex. virusuri, viermi de rețea sau activități de hacker).
  2. Fără a aduce atingere celor de mai sus, RegimHotelier.ro va face tot posibilul să garanteze furnizarea neîntreruptă a Serviciilor cu tehnicile și instrumentele disponibile, însă nu își asumă responsabilitate pentru daunele care rezultă din evenimente de forţă majoră din afara sferei de interes și de operare RegimHotelier.ro, care împiedică desfășurarea activității necesare pentru executare sau disponibilitatea instrumentelor tehnice (de ex. greve, inundații, cutremure, ploi torențiale, pene de curent, insuficiențe în funcționarea internetului, erori de transfer de date, timp de nefuncționare, etc.).
  3. Nici RegimHotelier.ro și nici personalul sau de conducere, angajații, reprezentanții și agenții sau oricare alt partener care se ocupă cu crearea paginii și a conținutului, sponsorizarea și promovarea acesteia nu își asumă nicio responsabilitate pentru

(i) eventualele daune, pierderi sau prejudicii directe sau indirecte, cum ar fi dar fără a se limita la pierderi de producție, profit sau venituri pierderi de oportunități de afaceri rezultate din utilizarea platformei RegimHotelier.ro sau în legătură cu aceasta, inclusiv întârzieri în furnizarea Serviciilor aferente;

(ii) eventualele inexactități sau insuficiențe în informațiile descriptive (inclusiv prețurile, camerele disponibile și clasificările) furnizate de Partener către RegimHotelier.ro;

(iii) serviciile sau produsele oferite de Partener;

(iv) orice daune atribuibile Partenerului, inclusiv orice anulare, suprarezervare, grevă, situații de urgență sau orice alte evenimente, care nu sunt de competența RegimHotelier.ro.

  1. Partenerul este exclusiv responsabil pentru veridicitatea informațiilor publicate de el, RegimHotelier.ro exclude orice responsabilitate în această privință.
  2. Unitățile de cazare sunt categorizate în funcție de diverse criterii (pe stele, evaluări, etc.). RegimHotelier.ro nu își asumă responsabilitate pentru evaluările sau categorizațiile Utilizatorilor și nici pentru nivelul de calitate, starea sau conformitatea unităților de cazare. Informațiile afișate în această privință au doar scop informativ, RegimHotelier.ro nu se obligă să le verifice. Clasificarea pe stele se face de către Ministerul Turismului, pe baza certificatului de clasificare emis de către acesta. Partenerii au posibilitatea de a furniza Site-ului și a afișa informații despre clasamentul unității de cazare gestionate, însă RegimHotelier.ro nu se obligă să le verifice, cu excepția cazurilor în care agenția RegimHotelier.ro mediază plăți către acești Parteneri și încheie un contract de agenție cu aceștia în acest scop. De asemenea, RegimHotelier.ro nu își asumă responsabilitate pentru conformitatea nivelului de calitate, a stării sau a dotărilor unității de cazare (comparativ cu certificatul deținut de aceasta), verificarea, reevaluarea și eventuala sancționare a acestora cade în competența organismelor de control autorizate în acest sens. Aceeași clasificare poate fi diferită și poate oferi diferite niveluri de calitate în funcție de locație, zonă, condițiile de piață, practici, alte condiții sau dotări. Clasificarea nu reflectă neapărat toate facilitățile, dotările sau posibilitățile disponibile la unitatea de cazare, este posibil ca unele servicii sau specialități nu sunt disponibile în toate camerele sau la toate unitățile de cazare de aceeași clasificare. Mai multe informații despre clasificare pot fi obținute pe pagina Ministerului Turismului. În cazul în care unele servicii sau dotări sunt mai importante pentru Utilizator, le poate căuta cu ajutorul filtrelor (mese, wellness, echipamente tehnice, servicii suplimentare, WIFI, parcare, acces cu animale de companie, etc.).
  3. Oferta solicitată și rezervarea inițiată de Utilizator rezultă în încheierea unui contract pentru servicii de cazare între Utilizator și Partener. RegimHotelier.ro nu participă ca parte contractantă în aceste relații contractuale, cu excepția cazurilor în care agenția RegimHotelier.ro mediază plata Utilizatorului. Este responsabilitatea Utilizatorului să citească condițiile generale, de rezervare și de anulare ale părții cu care încheie contractul.
  4. Deoarece contractul pentru servicii de cazare se încheie între Utilizator și Partener pe baza condițiilor stabilite, plângerile referitoare la rezervarea și serviciile unității de cazare se depun la Partener. De asemenea, orice solicitare de despăgubire trebuie făcută către Partener, fie în legătură cu rezervarea unităților de cazare, cu serviciile acestora sau cu informațiile afișate pe Site. Excepție reprezintă cazul în care Utilizatorul a încheiat un Contract cu turistul cu agenția RegimHotelier.ro, în acest caz prevalează clauzele relevante ale acestui din urmă contract.
  5. RegimHotelier.ro nu-și asumă nicio responsabilitate pentru deficiențele în transmiterea datelor apărute pe timpul utilizării Site-ului, respectiv pentru orice consecințe cauzate de date furnizate în mod eronat, indiferent dacă datele incomplete sunt imputabile Partenerului, Utilizatorului sau niciunuia.
  6. Site-ul RegimHotelier.ro conține link-uri prin care se pot accesa site-uri operate de terțe persoane. În cazul în care RegimHotelier.ro ia cunoștință de faptul că paginile spre care redirecționează sau legătura prin link încalcă drepturile unor terțe persoane sau legislația în vigoare, va elimina fără întârziere link-ul de pe Site. RegimHotelier.ro nu își asumă responsabilitate pentru link-urile disponibile pe Site și pentru conținutul paginilor aferente, nu verifică conținutul acestora. În cazul link-urilor, care se referă la alte pagini decât cele de pe Site-ul RegimHotelier.ro, este responsabilitatea Utilizatorului să verifice termenii și condițiile acestor pagini, și să ia măsurile necesare, astfel încât conținuturile alese de el să nu conțină elemente distructive.
  7. Redactorii de la RegimHotelier.ro fac tot posibilul, ca paginile de pe Site-ul RegimHotelier.ro (care nu conțin modificări efectuate de Parteneri), să fie cât mai bune. Scopul lor este informarea detaliată și completă a Utilizatorilor, însă RegimHotelier.ro nu își asumă responsabilitatea și nu oferă despăgubire în următoarele cazuri: greșeli de tipar, informații incomplete sau false, conținutul altor link-uri. În cazul în care Utilizatorul dorește corectarea informațiilor sau confirmarea lor, poate lua legătura cu RegimHotelier.ro pe adresa de e-mail cazare@regimhotelier.ro.
  8. Utilizatorul este în mod exclusiv responsabil pentru utilizarea Serviciilor. RegimHotelier.ro exclude orice răspundere în cazul oricărei prejudicii materiale sau morale, în cazul încălcării drepturilor sau oricărei consecințe cauzate de conținuturile publicate de Utilizator sau altfel, sau apărute în urma comportamentului Utilizatorului sau al Partenerului.

 Responsabilitatea Utilizatorului

  1. Utilizatorul poate folosi Serviciile doar pentru a solicita ofertă sau a rezerva cu bună credință și în mod legal. Prin utilizarea Serviciilor se angajează să nu efectueze rezervări speculative, false sau înșelătoare, și nu va rezerva locuri peste nevoile reale. De asemenea, prin utilizarea Serviciilor se obligă să furnizeze date personale, date de contact și informații legate de plată corecte la rezervare. Orice prejudicii cauzate de deficiența datelor furnizate este responsabilitatea Utilizatorului.
  2. Utilizatorul se obligă să urmărească cu atenție informarea, notificarea publică oferită de RegimHotelier.ro și modificările intervenite în TCU și Protecția datelor.
  3. Serviciile pot fi utilizate exclusiv în cadrul legal în vigoare, fără încălcarea drepturilor RegimHotelier.ro sau terțelor persoane, și cu respectarea prezentului TCU. În cazul în care Utilizatorul folosește Serviciile cu încălcarea prezentului TCU sau a legislației, sau în mod abuziv, RegimHotelier.ro este îndreptățit să interzică Utilizatorului folosirea Serviciilor și să facă demersurile legale necesare în scopul tragerii la răspundere a Utilizatorului. Aceste măsuri se pot lua împotriva Utilizatorului inclusiv în cazul utilizării datelor în mod abuziv ale unor terțe persoane.
  4. Este interzisă utilizarea oricărui sistem sau oricărei soluții, care are ca scop, permite sau rezultă în utilizarea Serviciilor într-un mod interzis în mod explicit în prezentul TCU sau indisponibilitatea serverelor utilizate pentru operarea Serviciilor, sau care pune în pericol funcționarea normală a Serviciilor.
  5. În cazul în care în urma sau în legătură cu comportamentului Utilizatorului, terțe persoane, orice autoritate sau instanță judecătorească prezintă orice pretenții sau inițiază o procedură împotriva RegimHotelier.ro, Utilizatorul este obligat să ia orice măsuri cerute de RegimHotelier.ro și să repare orice prejudiciu, pierderi financiare și costuri suportate de RegimHotelier.ro din cauza sau în legătură cu comportamentului ilicit al Utilizatorului.